Logo Elektron

Podrška

Stručna i dostupna
korisnička podrška

STANDARDNI PAKET – Javljanje i odgovaranje na upite svaki radni dan od 07-15h te rješavanje problema unutar 72h 

HITNE INTERVENCIJE – brzo i promptno javljanje te rješavanje problema u najkraćem mogućem roku

Instalacija opreme na lokaciji korisnika

Instalacija na lokaciji korisnika uključuje namještanje računalne opreme na željeno mjesto, njeno testiranje i puštanje u pogon. Dolazak dogovaramo unaprijed prije otvaranja ugostiteljskog objekta. Ovisno o kompleksnosti sustava kase, instalacija može potrajati od jednog do tri sata. 

Edukacija korisnika

Edukacija korisnika se može odvijati u objektu korisnika, našem uredu ili kroz uputstva. Ona traje u prosjeku 45 minuta, a ovisno o zahtjevu korisnika može se održati i u nekoliko susreta. Osim početne edukacije, vršimo i live edukacije, tj. Podršku u samom radu kada korisnik već koristi kasu naziva nas na telefon i odgovaramo na probleme na koje je naišao korisnik.

Trudimo se na najbolji mogući način omogućiti korisniku da utvrdi gradivo u što kraćem roku.

Unos podataka u program

Unos podataka u program znači da najprije unosimo korisničke podatke kao što su OIB, adresa, naziv objekta, podaci o blagajnicima, fiskalne podatke o računu što uključuje oznaku poslovnice, oznaku naplatnog uređaja i zaglavlje računa. Nakon unošenja korisničkih podataka slijedi kreiranje baze podataka tj. artikala, normativa i njegovih materijala. Nakon toga kreiramo brze tipke ukoliko se koriste za touch tehnologiju. Ukoliko postoje stolovi za narudžbe i njih također kreiramo.

Održavanje sustava

Za održavanje garantiramo otklon kvara u najbržem mogućem roku što je najčešće online i instantno, a ukoliko se radi o tehničkom kvaru, onda je za otklon kvara porebno od nekoliko do najviše 24h. Ukoliko problem nije moguće ukloniti na licu mjesta nudimo zamjensku blagajnu za rad dok se kvar ne ukloni.